STAŇTE SA AJ VY NAŠIM ZMLUVNÝM PARTNEROM A VYUŽÍVAJTE SLUŽBY VÝHODNEJŠIE

Potrebujete zabezpečiť firemné podujatie pre klientov a obchodných cestujúcich?
Nemusíte sa viac trápiť hľadaním najvýhodnejšej ponuky na usporiadanie firemného podujatia či ubytovania pre vašich obchodných partnerov alebo klientov.

 

KORPORATNÁ ZMLUVA

U Z A T V O R E N I E  Z M L U V Y

U nás môžete uzatvoriť korporátnu zmluvu, s ktorou získate výhodnejšie ceny ubytovania v centre mesta Pezinok a k tomu mnoho ďalších benefitov.

Na základe individuálneho stretnutia a vzájomnej dohody, pre vás vytvoríme balík služieb a výhod, ktorý bude presne zodpovedať vašim potrebám a nárokom vašej spoločnosti.

MÁM ZÁUJEM O DOHODU
Jozef Zbihlej, Sales director
+421 904 720 034
sales@zamokpezinok.sk

 

VÝHODY NÁŠHO HOTELA

P R E D U R Č E N Ý   U S P I E Ť !

 

Ideálna poloha
Jedinečná poloha priamo v historickom centre mesta v blízkosti hlavného mesta Bratislava.
Len 15 km od letiska.

Jedinečné izby a apartmány
Hotel disponuje kapacitou 48 moderných izieb a apartmánov v boutique štandarde s celkovou kapacitou 120 lôžok, ktoré spĺňajú všetky potreby obchodne cestujúcich a náročných klientov.

Konferenčné priestory
Ideálne veľkolepé spoločenské priestory s celkovou rozlohou 1000 m² s najväčšou Zlatou Sálou Kataríny Pálffy pre 250 hostí sú pre usporiadanie kongresu, školenia alebo akéhokoľvek iného podujatia tou ideálnou voľbou.

Zážitková ale aj tradičná gastronómia
Dokonalé miesto na stretnutia. Vychutnajte si ľahký obed, večeru či snack počas meetingu alebo na stretnutí s priateľmi.

Pohodlné parkovanie
Pohodlné parkovanie priamo pred zámkom.

Unikátnou súčasťou zámku je tiež Zámocké vinárstvo s vlastnou produkciou vína a ocenením Vinárstvo roka 2023, Medzinárodná galéria umeleckého skla, expozícia JAWA motoriek a apartmánov Jána Pálffyho.

 

BENEFITY ZMLUVNÝCH POBYTOV

PRE VŠETKY TYPY KORPORÁTNYCH ZMLÚV

  • zvýhodnené ceny ubytovania na základe zmluvy
  • skvelá dopravná dostupnosť hotela
  • k dispozícii parkovanie pred zámkom
  • rýchla a jednoduchá komunikácia / rezervácie
  • rýchly check-in a check-out
  • možnosť skorého check-in a neskorého check-out
  • spoľahlivé vysokorýchlostné Wi-Fi pripojenie
  • možnosť prenájmu salónikov na meetingy
  • k dispozícii kongresové sály s max. kapacitou až 250 osôb
  • možnosť objednať občerstvenie na meetingy
  • na požiadanie transport na miesto určenia, na letisko, z letiska
  • možnosť business raňajok pre celú skupinu
  • možnosť objednania masáži

 

PRENÁJOM PRIESTOROV

PRE VŠETKY TYPY PODUJATIA

Okrem príjemného ubytovania, ponúkame prenájom priestorov pre pracovné stretnutia. Firemné alebo kongresové podujatia či bonusy v podobe balíčkov a zliav v našich reštauráciách.

Jedinečná poloha priamo v centre Pezinka, výnimočné priestory, dlhoročné skúsenosti s organizovaním, množstvo referencií  – to sú silné stránky hotela   Palace Art Hotel, ktoré zaručia úspešnú a nezabudnuteľnú firemnú akciu, kongres či teambuilding.

 


Máte záujem? Napíšte nám...


Fotogaléria

kongres
kongres
kongres
kongres
kongres
kongres
kongres
kongres
kongres
kongres
kongres
kongres

Prihláste sa na odber noviniek

Zadajte emailovú adresu a budeme Vás informovať o najnovších akciách, novinkách a podujatiach.